Aktuality -> IT Business - 22. 2. 2011

Epicor zveřejnil finanční výsledky

za 4. čtvrtletí roku 2010

Společnost Epicor Software oznámila finanční výsledky za čtvrté čtvrtletí končící 31. prosincem 2010. Celkové příjmy za čtvrté čtvrtletí roku 2010 meziročně vzrostly přibližně o 5 % na 117,2 milionů USD. Čistý zisk podle principů GAAP za 4. čtvrtletí 2010 činil 4,4 miliony USD, což odpovídá 0,07 USD redukovaného výnosu na akcii. Ve 4. čtvrtletí roku 2009 bylo dle principů GAAP dosaženo čistého zisku 6,7 milionů USD, tedy 0,11 USD redukovaného zisku na akcii. Čistý zisk neodpovídající principům GAAP za 4. čtvrtletí roku 2010 činil 11,4 milionů USD, redukovaný výnos na akcii tedy dosáhl 0,19 USD. Ve 4. čtvrtletí roku 2009 to bylo 11,1 milionů USD, což odpovídá stejnému redukovanému výnosu na akcii, tedy 0,19 USD.



Čistý zisk odpovídající principům GAAP za 4. čtvrtletí 2010 zohledňuje dopad investice ve výši 1,6 milionů USD na restrukturalizaci a další náklady spojené především s akvizicí společnosti Spectrum Human Resource Systems Corporation (Spectrum) v prosinci 2010. Provozní údaje za 4. čtvrtletí 2010 zahrnují přínos ve výši 2,4 milionů USD za konzultační služby a 1,3 milionů USD za náklady na výzkum a vývoj.

 

Tržby za čtvrté čtvrtletí 2010 podle segmentů:

  • Příjmy z licencí za čtvrté čtvrtletí 2010 činily 26,4 milionů dolarů, což představuje více než 2% meziroční nárůst.
  • Tržby z poradenství vzrostly ve čtvrtém čtvrtletí roku 2010 o 8 % na 35,7 milionů dolarů oproti tržbám z poradenství za čtvrté čtvrtletí roku 2009, které činily 33,2 milionů dolarů.
  • Příjmy z údržby za čtvrté čtvrtletí 2010 vzrostly o více než 2 % na hodnotu 49,7 milionů USD ve srovnání se čtvrtým čtvrtletím 2009, kdy se jednalo o 48,6 milionů dolarů.
  • Tržby z hardwaru a další tržby za čtvrté čtvrtletí roku 2010 činily 5,5 milionů dolarů, což ve srovnání s tržbami z hardwaru a dalšími tržbami za čtvrté čtvrtletí předchozího roku ve výši 4,4 milionů USD znamená meziroční nárůst více než 24 %.

 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.