facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 13. 5. 2008

EMPIRE rozšířil svůj account tým

Společnost EMPIRE rozšiřuje svůj tým o Rostislava Duška, nového Key Account Managera. Do společnosti EMPIRE přichází ze společnosti Telefónica O2 Czech Republic, kde zastával pozici Corporate Account Manager. Rostislav Dušek (*30. 3. 1974) bude mít v obchodní divizi na zodpovědnost především akvizici nových obchodních příležitostí u nových zákazníků. V tuto chvíli se již stará o nové projekty a stávající agendu klientů Českomoravská stavební spořitelna, Telefónica O2. a UniCredit Leasing CZ. Prioritou Rostislava Duška v nové funkci budou především portálová řešení společnosti EMPIRE, zaměřovat se rovněž bude také na integrační řešení na bázi IBM produktů a obecně na vývoj na zakázku.



Do společnosti EMPIRE přichází Rostislav Dušek z pozice Corporate Account Manager z Telefónica O2 Czech Republic. Před tím působil na pozici Key Account Manager ve společnostech Fujitsu Siemens Computers a Progress Software, před rokem 2001 se podílel na prodeji ERP řešení od různých firem. Během své kariéry si prošel rovněž řadou specializovaných školení, mj. Target Account Selling, Certifikace Storage Solution, Programování 4GL. Rostislav Dušek je ženatý, mezi jeho koníčky patří kynologie, sportovní střelba, lyžování a cyklistika. Hovoří plynně anglicky.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.