Aktuality -> IT společnost - 4. 3. 2014

EMC má nového country managera. Stal se jím Jiří Sven Svěrák

Sverak_EMC.jpgK hlavním úkolům Jiřího Svena Svěráka bude patřit řízení prodejních týmů společnosti a dohled nad vztahy s místními prodejními partnery. Před jmenováním do pozice country managera pro Českou republiku a Slovensko působil Svěrák ve společnostech HP, British Telecom nebo Aliatel.

Svěrák působí v místním technologickém sektoru již 13 let. Zastával manažerské pozice v telekomunikačních firmách jako British Telecom Global Services nebo Aliatel, kde řídil prodej řešení pro bankovnictví. Posledních sedm let pracoval ve společnosti Hewlett-Packard jako místní ředitel divize HP Industry Standard Servers & HP Storage. Na tomto postu zodpovídal zejména za prodej, produktový management a předprodejní podporu serverové a úložné infrastruktury.

Svěrák momentálně dokončuje studium MBA na LIGS University v Praze a je absolventem Střední průmyslové školy elektrotechnické, obor energetika. Ve volném čase rád sportuje, ať už se jedná o lyžování, jízdu na horském kole nebo squash. Působí jako dobrovolník v komunitních projektech zaměřených na ekologické problémy, podporu dětských domovů a péči o zvířata. Vedle češtiny ovládá angličtinu a chorvatštinu.¨

foto: Jan Sven Svěrák, archiv EMC

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.