Aktuality -> IT společnost - 7. 9. 2005

Elektronický podpis k dostání na vybraných poštách

Česká pošta ukončila tříletý monopol na trhu kvalifikovaných certifikátů pro elektronický podpis. Od 1. září 2005 je jako druhý akreditovaný subjekt v České republice vydává fyzickým osobám a organizacím, a to z pohledu budoucích uživatelů za příznivou cenu. Ve stejný den také začne jako první poskytovatel certifikačních služeb v ČR nabízet certifikáty pro ověření elektronické značky – ta není vázána na jednotlivce, ale na celou firmu nebo úřad. Dodavatelem klíčové technologie a technickým garantem projektu, který by měl vést k dalšímu rozvoji elektronické komunikace mezi úřady, firmami i jednotlivci, je společnost ICZ.

Česká pošta nabízí certifikát pro elektronický podpis za 190 korun. Díky tomu si jej bude moci dovolit mnohem více lidí, podnikatelů a firem, kterým se jeho pořízení z důvodu současné vysoké ceny zatím nevyplatilo. Česká pošta chystá další využití elektronického podpisu v rámci systému SIPO – eSIPO a platebního styku. Česká pošta je jako státní podnik první kvalifikovanou certifikační autoritou z oblasti veřejné správy. Podle Vítězslava Šidla z ICZ se dá právě v oblasti veřejné správy již v blízké budoucnosti očekávat velký rozvoj v užívání elektronických podpisů, což se projeví v nárůstu podílu dokumentace v elektronické podobě oproti té papírové.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?