facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 24. 8. 2005

EIZO S1910 pro náročné kancelářské aplikace

EIZO281.jpgSpolečnost Avnet, zastupující japonskou společnost EIZO, právě uvádí na trh nový 19" LCD monitor EIZO S1910. Model EIZO S1910 patří k nové generaci monitorů s ultratenkým rámečkem, který je široký pouze 12,8 mm. Implementovaná technologie OVERDRIVE pro urychlení odezvy „pomalých“ přechodů jasových úrovní pohybujících se v kritickém rozsahu přináší zcela zásadní vylepšení ostrosti obrazu rychle se pohybujících objektů na obrazovce LCD panelu. Monitor vyniká širokými úhly pohledu a výjimečně vysokým kontrastním poměrem 1000:1. Panel je díky implementovaným technologiím, výborné reprodukci tmavých tónů a 10bitovému zpracování barev vhodný pro náročné kancelářské aplikace, úpravu fotografií a hráčské a animační programy.

Hlavní vlastnosti nového modelu S1910:
  • Overdrive technologie pro výrazné zrychlení odezvy na 12 ms ve středních tónech
  • rozlišení 1280 x 1024 bodů, nový panel S-PVA
  • jas / kontrast: 250 cd/qm při K=1000:1
  • 10bitová gama korekce
  • analogový / digitální vstup
  • tenký rámeček – možnost multimonitorových řešení
  • záruka 5 let nebo 30.000 hodin provozu
Více na www.eizo.cz

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.