facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT školení - 20. 8. 2014

Effectix otevírá školení zaměřená na internetový marketing

Společnost Effectix.com spustí od září sérii školení zaměřených na internetový marketing. Firmy i jednotlivci budou moci navštívit v Brně, Praze a Bratislavě semináře věnující se PPC, sociálním sítím, SEO a dalším tématům.



Od září bude možné využít z nabídky školení a seminářů zejména na tato témata: Základy internetového marketingu, Facebook či Twitter prakticky, PPC pro začátečníky, SEO pro začátečníky, Copywriting a Google Analytics pro začátečníky. „Zjistili jsme, že školení, pořádaná pro naše klienty, můžeme nabídnout i jednotlivcům a lidem z dalších společností,” říká Robert Junek, šéf konzultantů a jeden ze školitelů. “Na poptávku reagujeme nabídkou v Česku i na Slovensku, kde máme úspěšnou pobočku v Bratislavě,” dodává.

 

Mimo základní sady školení je v nabídce možné najít i další součásti internetového marketingu, například RTB, mobilní reklamu, e-mail marketing, obsahový marketing. správu a využití Linkedin i dalších sociálních sítí, webdesign či U/X.

 

Firmám Effecitx.com nabídne možnost sestavení školení na míru. Podrobnější informace o celodenních školeních internetového marketingu, včetně termínů, jsou k dispozici na oficiálních stránkách společnosti. Celodenní školení pro veřejnost i firmy jsou pořádány jednou měsíčně v každém ze tří míst. Cena pro jednoho účastníka je 3 800,- Kč (bez DPH). U školení na míru je cena stanovována individuálně podle rozsahu a obsahu.

 

 


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.