Aktuality -> IT Business - 7. 2. 2008

eBay otevře v Praze Center of Excellence

ebaypraha807.jpgSpolečnost eBay uveřejnila své plány zřídit v Praze marketingové a analytické centrum (Center of Excellence). Centrum bude poskytovat podporu pro analytiku a mezinárodní marketingové operace pro obchody uzavřené v Evropě a Asii. Pražský tým bude spolupracovat s jednotlivými zeměmi v těchto regionech na implementaci marketingových plánů stejně jako na tvorbě online kampaní, testování, monitoringu a optimalizaci programů. eBay plánuje do konce roku 2008 najmout 20 specialistů s 2-3 letou praxí v analytice nebo marketingu (Onsite Marketing/Direct Marketing). Cílem je vytvořit tým, který bude složený jak z místních kandidátů, tak z existujících eBay zaměstnanců z jiných zemí. Kancelář bude umístěna v Paláci Křižík, Radlická 2, Praha 5, ve stejné budově, kde má své vývojové centrum společnost Skype, dceřiná společnost společnosti eBay.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.