Aktuality -> IT Business - 10. 3. 2011

E&S Software otevřel v Silicon Valley pobočku

Česká společnost E&S Software, která se již několik let zabývá vývojem emailového klienta eM Klient, dostala v loňském roce příležitost prezentovat svůj produkt na americkém trhu. eM Client byl na konferenci DEMO představen osmi stovkám venture kapitalistů, IT šéfům velkých amerických firem i médiím. Představení českého produktu nenechalo na odezvu dlouho čekat a v následujících měsících začala jednání s potenciálními investory a distributory. Vzhledem k velkým příležitostem, které se firmě naskytly, otevřela v Silicon Valley letos v únoru svoji americkou kancelář.

Mezi úspěchy nedávného představení českého produktu za oceánem se již řadí podepsaná distribuční smlouva se společností Mirapoint, vyjednávání o dodání eM Client technologie do společnosti Oracle i jednání se společností Best Buy o dodání eM Client krabicové verze. eM Client se také dostal do uzavřeného vývojového programu společnosti Skype pro spolupráci obou programů.

 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.