Aktuality -> IT Business - 6. 5. 2021 - Zdeněk Gric

E-commerce a CMS platforma Edee.one hledá partnery a plánuje expanzi

Platforma Edee.one, na které běží e-shopy známých českých i světových firem, se osamostatnila. E-commerce agentura FG Forrest, která doposud platformu vlastnila, ji odštěpila do samostatné společnosti Edee.one. Nová firma hledá partnery a plánuje expanzi na zahraniční trhy.



Platforma Edee.one představuje robustní systém 4v1 pro stavbu webových stránek, e-shop, intranet i emailing. Společnost FG Forrest do jejího vývoje investovala během posledních 4 let přes 40 milionů korun. V současné době už platforma funguje jako samostatná společnost Edee.one. “Nová společnost hledá partnery - webové agentury a systémové integrátory, kteří budou robustní řešení zákazníkům implementovat. I v dalších letech plánuje Edee.one a.s. do vývoje platformy investovat, konkrétně 50 milionů v horizontu pěti let,” říká Petr Luňáček, Managing Director společnosti Edee.one.

Platforma Edee.one se hodí pro e-shopy s ročním obratem od 25 milionů do 1 miliardy korun. Menším e-shopům se vyplatí krabicové řešení, větším vlastní vývoj. Mezi zákazníky Edee.one patří například Moser.com, RAKO.cz, Warehouse1.cz, Probio.cz a Fjallraven-shop.cz, ale také weby ČEZ, McDonald´s, Bernard, Kooperativa, Arriva, Senesi nebo Nakladatelství Fraus. “V posledním roce výrazně přibývá zákazníků z řad velkých firem, které poptávají přímo platformu Edee.one,” vysvětluje Petr Luňáček.

Trend je jasný - velké korporace chtějí řešení, která jim umožní na jednom místě spravovat veškerý online obsah. Minimalizují tak problém integrace a napojování třetích stran. “Edee.one je v současnosti jedinou platformou, která spojuje CMS, e-commerce i nástroj pro vnitrofiremní komunikaci. Veškerý webový obsah tak spravujete z jednoho místa,” dodává Petr Luňáček z Edee.one.

V nejbližší letech chce firma Edee.one, která už působí v Německu a na Slovensku, expandovat také na další zahraniční trhy.


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #4: Incident Response

Když už hoří, nestačí vědět, odkud šel kouř. Je třeba taky vědět, kam běžet s vodou.


V minulém díle jsme si povídali o alertech – o tom, jak se z nich nestat klikací zombie a jak rozpoznat ty, které skutečně něco znamenají. Ale co když se z varování stane realita? Co když se z „možná problém” stane „sakra, už je to tady”? Pak nastupuje disciplína, která odděluje IT romantiky od krizových samurajů. Jmenuje se Incident Response – a je to vaše digitální hasičská jednotka.