facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 6. 5. 2011

Dvě multifunkční novinky Develop

pro kanceláře v menších a středních firmách

Nárokům menších organizací a kanceláří na firemní tisk a další funkce mají vyhovět dvě nová multifunkční zařízení Develop. První novinkou je barevná multifunkce ineo+ 35 (A4), kterou lze efektivně využít v menších firmách, kde plnohodnotně zajistí centrální funkci pro práci s dokumenty, pokud jde o tisk, kopírování, skenování nebo faxování. I když velké korporace obvykle zajišťují velkou část svých potřeb práce na centrálních A3 multifunkcích, může se právě ineo+ 35 uplatnit i zde, a to jako vhodný satelitní doplněk na pracovišti vzdálenějších uživatelů.


Develop ineo+ 35 dokáže díky polymerizovanému Simitri HD toneru tisknout a kopírovat až 30 stran za minutu v černobílém tisku i v jasných barvách. Uživatelská přívětivost je zajištěna intuitivním ovládáním pomocí barevného dotykového panelu. Stroj má funkci automatického oboustranného tisku a jeho standardní vstupní zásobníky papíru pojmou 250 a 100 listů, maximální vstupní kapacita představuje 1000 listů. Doporučená koncová cena typu ineo+ 35 je 42 535 Kč (bez DPH).

Druhou představenou novinkou je ineo 164. Jedná se o snadno ovladatelnou a robustní černobílou multifunkci A3, která byla navržena především s ohledem na potřeby menších kanceláří a živnostníků. Už v základní výbavě dokáže tisknout, kopírovat a skenovat až do formátu A3, a to při zachování ekologického a finančně nenáročného provozu. Uváděné rychlosti tisku a kopírování jsou 16 stran A4 za minutu a 9 stran A3 za minutu. Uživatelé jistě ocení jednoduché ovládání, které poskytuje panel s nekomplikovanou konfigurací kurzorových tlačítek, a také práci bez čekání díky rychlosti kopírování až šestnácti stran za minutu. Vybavenost tonerem ineo HD s příměsí biomasy zajistí výsledný ostrý text a obrázky. Díky kompaktnímu designu se tento stroj hodí na běžný pracovní stůl. Zařízení ineo 164 pojme na vstupu 250 a 100 listů papíru, stojí 10 000 Kč (bez DPH).


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.