facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 15. 8. 2007

Dvě LCD novinky Prestigio

P393_733.jpgDva nové LCD monitory Prestigio mohou díky atraktivnímu vzhledu najít uplatnění zejména v moderních kancelářích, domácnostech a tam, kde si uživatelé potrpí na design.
Prestigio P373 je 17" LCD monitor nové generace v černém lesklém provedení. Disponuje zabudovanými reproduktory a vyznačuje se zajímavým poměrem mezi cenou a výkonem. Monitor je vybaven tenkým lesklým displejem. Stejné vlastnosti a parametry, s výjimkou úhlopříčky, má pak devatenáctipalcový model Prestigio P393. Tento monitor je vhodný zejména do reprezentačních prostor společností, jako jsou například recepce a sekretariáty. Své místo si ale najde i ve stylově zařízených domácnostech.


Základní technické parametry
Úhlopříčka: 17" anebo 19" (lesklý typ LCD displeje)
Maximální rozlišení: 1280×1024 (SXGA)
Kontrast: 500:1
Jas: 250 cd/m2
Odezva: 8 ms
Pozorovací úhly: 140º/130º
Naklánění displeje ve stojanu: 3º dopředu/15º dozadu
Zabudované reproduktory: 2×1,5 W
Multi-jazyčné OSD menu

Prestigio na monitory poskytuje 3letou záruku. Model P373 stojí přibližně 3 990 Kč (4750 Sk) a P393 se prodává za doporučenou cenu kolem 4 800 Kč (5 700 Sk) bez DPH.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.