facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 27. 4. 2007

Dvě LCD novinky iiyama s dobou odezvy 2ms

iiyamaH431S-481S_717.jpgiiyama představila další dva nové LCD monitory. Jde o 17" ProLite H431S a 19" model ProLite FH481S. Oba nabízejí kontrastní poměr 700:1, nativní rozlišení 1280×1024 a široké pozorovací úhly. Uváděná hodnota jasu je 300 cd/m2. Nabídka funkcí v OSD menu zahrnuje kromě jiného barevný profil sRGB pro zajištění souladu barev mezi kamerou, tiskárnou a programy. Nechybí zde standardní možnost uživatelského nastavení červené, zelené a modré složky.

Monitory lze výškově nastavovat v praktickém rozsahu 110 mm, což přispívá k pohodlí, když s monitorem pracuje více uživatelů. Stojan navíc umožňuje displej natáčet o 90 stupňů, „na výšku“. Integrovaný systém pro uspořádání napájecích i signálových kabelů pomáhá udržet úhledné propojení s počítačem.
Oba monitory disponují digitálním (DVI) i analogovým (D-Sub) vstupem a vestavěnými reproduktory.
Model ProLite H431S (v černém nebo bílém provedení) stojí 7130 Kč včetně DPH, doporučená cena ProLite H481S (rovněž v černém nebo bílém provedení) je 8463 Kč s DPH.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.