Dvanáct korun za hodinu

tmobile602.jpg Notorické telefonisty uspokojí novoroční akce společnosti T-Mobile. Její zákazníci mohou od 5. ledna až do konce února 2006 mohou volat v síti T-Mobile třeba celou hodinu za 9,90 Kč (11,78 Kč vč. DPH). Stačí před volaným číslem vytočit speciální předčíslí *7330, tj. například *7330 604 123 456. Nabídka je k dispozici automaticky, není nutné ji aktivovat. Volat je možno v jakoukoli hodinu a den po dobu trvání akce. Nabídku mohou využít zákazníci T-Mobile s novými i staršími tarify, včetně Twist zákazníků. Maximální doba jednoho hovoru je 65 minut a při volání se nečerpají volné minuty. Stejnou cenu ovšem zaplatíte, i když hodinu volání nevyčerpáte.

 
  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.