facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 12. 9. 2013

Duální Wi-Fi směrovač TP-LINK Archer C7

Společnost TP-LINK uvádí na český trh Wi-Fi směrovač Archer C7 s celkovou propustností na bezdrátové síti až 1,75 Gbit/s. Archer C7 je prvním zástupcem značky TP-LINK na poli bezdrátových směrovačů s podporou standardu 802.11ac. Novinka pracuje jak ve frekvenčním pásmu 2,4 GHz, tak na méně rušené frekvenci5 GHz. Toto tzv. dual band spojení skýtá hned několik výhod. Jednoduché úlohy, jako je posílání e-mailů či surfování na webu, probíhají ve frekvenčním pásmu 2,4 GHz s maximální propustností 450 Mbit/s. Činnosti, které vyžadují vysokou propustnost a okamžitou odezvu (streamování HD videa či hraní online her), se pak realizují v pásmu 5 GHz, kde novinka dosahuje teoretické rychlosti až 1400 Mbit/s.



Zařízení je osazeno třemi externími anténami se ziskem 5 dBi pro frekvenční pásmo 5 GHz a také třemi interními anténami pro pásmo 2,4 GHz. Na jeho zadní straně se nachází 4 gigabitové LAN porty, jeden gigabitový WAN port pro zapojení externí sítě a dva univerzální USB porty.

 

Směrovač je vybaven funkcí hostující sítě, jež vytvoří oddělenou bezdrátovou síť například pro návštěvy.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.