facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 13. 8. 2007

VoIP i GSM s jedním telefonním číslem

Avaya one-X Mobile Dual Mode pro Nokia Eseries

avaya_nokia_733.jpgSpolečnost Avaya představila nové řešení – Avaya one-X Mobile Dual Mode, které umožňuje, aby byli uživatelé firemních telefonů Nokia Eseries dostupní přes jediné telefonní číslo a mohli používat pokročilé firemní telefonní služby při přechodu mezi soukromými Wi-Fi a veřejnými mobilními sítěmi. S mobilním přístrojem podporujícím VoIP (přenos hlasu přes počítačovou síť) mohou pracovníci pomocí režimu duální komunikace přepínat telefonní spojení mezi firemní Wi-Fi sítí (když se pohybují uvnitř budov) a sítí mobilních telefonů (když jdou ven mimo dosah firemní sítě).

Nové řešení – Avaya one-X Mobile Dual Mode – spojuje IP aplikace od společnosti Avaya s firemními komunikátory Nokia Eseries (modely Nokia E60, Nokia E61 a Nokia E70), aby přineslo uživatelům všechny výhody slučování pevných a mobilních sítí (Fixed Mobile Convergence). Hovory směřující na telefon na stole pracovníka mohou být přijaty firemním přístrojem Nokia Eseries, což zajišťuje, že mobilní pracovníci budou pro své zákazníky a kolegy kdykoli a kdekoli k zastižení. Mezi klíčové firemní telefonní funkce, které jsou v tomto duálním režimu k dispozici a umožňují mobilním pracovníkům produktivní komunikaci, patří konference, předávání hovorů a použití čísel interních linek (extension dialing). Bezpečnostní podpora zahrnuje schopnost autentizovat zařízení Nokia Eseries na pobočkové ústředně (PBX), což dává podnikům větší kontrolu nad bezdrátovými komunikacemi, protože povoluje přístup k firemním systémům pouze oprávněným uživatelům.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.