facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 9. 2005

Druhé výročí Citrix Authorized Support Centra na Slovensku

Společnost Citrix Systems ohlásila 2. výročí otevření svého prvního Citrix autorizovaného Support Centra (ASC) ve východní Evropě, konkrétně na Slovensku. Od října 2003 mohou slovenští zákazníci společnosti Citrix využívat autorizované Support Centrum provozované společností PosAm, která poskytuje nejvyšší úroveň lokální technické podpory ve slovenském jazyce. Jedním z cílů společnosti Citrix je udržet si dohled nad veškerou odbornou technickou podporou svých zákazníků. Toto centrum patří mezi sedm prvních zařízení tohoto druhu v Evropě.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.