facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 11. 2005

Druhé kontaktní centrum Lenovo

Společnost Lenovo Czech Republic ve spolupráci se společností Orange & Green slavnostně představuje své již druhé kontaktní a servisní centrum s názvem ThinkCentre, které se nachází na adrese Tylova 27 v Plzni. Veřejnost bude moci tento unikátní prostor společností Lenovo a Orange & Green, druhý v Evropě, navštívit od 23.11.2005. První kontaktní a servisní centrum ThinkCentre, které bylo pro veřejnost otevřeno 24.10.2005 ve spolupráci se společností MacSource, se nachází na adrese Bělehradská 68, Praha 2.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.