facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 11. 2005

Druhé kontaktní centrum Lenovo

Společnost Lenovo Czech Republic ve spolupráci se společností Orange & Green slavnostně představuje své již druhé kontaktní a servisní centrum s názvem ThinkCentre, které se nachází na adrese Tylova 27 v Plzni. Veřejnost bude moci tento unikátní prostor společností Lenovo a Orange & Green, druhý v Evropě, navštívit od 23.11.2005. První kontaktní a servisní centrum ThinkCentre, které bylo pro veřejnost otevřeno 24.10.2005 ve spolupráci se společností MacSource, se nachází na adrese Bělehradská 68, Praha 2.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.