facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 23. 2. 2010

Druhá generace IP ústředen VOIPEX

Společnost IPEX oficiálně zahájila prodej druhé generace IP telefonních ústředen VOIPEX PBX. IPEX s nimi začal poskytovat službu VOIPEX SupportPack. Ta poskytuje doživotní záruku a bezplatnou výměnu ústředen za nejnovější verze. IPEX vyvinul nové ústředny s důrazem na možnosti integrace (CTI) s podnikovými systémy, jako například CRM, ERP apod. Uživatelé tak mohou zavolat kterýkoliv kontakt přímo z MS Exchange, MS Outlook, MS Dynamics CRM anebo využít sjednocené komunikace (UC) s využitím MS Office Communications Serveru. To vše díky integrovaným SOAP a TAPI rozhraním, jakož i využití LDAP protokolu. Modelová řada nabízí 6 různě výkonných modelů jak v podobě virtuálních PBX, tak v podobě fyzických ústředen. Ty je možné přímo zakoupit anebo získat formou trvale garantované služby (SaaS).



IPEX nabízí také službu trvalého servisu VOIPEX SupportPack. Za malý měsíční poplatek zákazník získá pravidelný preventivní servis ústředny, bezplatné aktualizace software a po určité době také kompletní výměnu ústředny. Nedílnou součástí služby je 24/7 aktivní dohled včetně bezplatného garantovaného servisu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.