Aktuality -> Komunikace a sítě - 23. 2. 2010

Druhá generace IP ústředen VOIPEX

Společnost IPEX oficiálně zahájila prodej druhé generace IP telefonních ústředen VOIPEX PBX. IPEX s nimi začal poskytovat službu VOIPEX SupportPack. Ta poskytuje doživotní záruku a bezplatnou výměnu ústředen za nejnovější verze. IPEX vyvinul nové ústředny s důrazem na možnosti integrace (CTI) s podnikovými systémy, jako například CRM, ERP apod. Uživatelé tak mohou zavolat kterýkoliv kontakt přímo z MS Exchange, MS Outlook, MS Dynamics CRM anebo využít sjednocené komunikace (UC) s využitím MS Office Communications Serveru. To vše díky integrovaným SOAP a TAPI rozhraním, jakož i využití LDAP protokolu. Modelová řada nabízí 6 různě výkonných modelů jak v podobě virtuálních PBX, tak v podobě fyzických ústředen. Ty je možné přímo zakoupit anebo získat formou trvale garantované služby (SaaS).



IPEX nabízí také službu trvalého servisu VOIPEX SupportPack. Za malý měsíční poplatek zákazník získá pravidelný preventivní servis ústředny, bezplatné aktualizace software a po určité době také kompletní výměnu ústředny. Nedílnou součástí služby je 24/7 aktivní dohled včetně bezplatného garantovaného servisu.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.