Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 7. 2007

Doživotní záruka pro řešení ProSafe

netgear730.jpgProdukty NETGEAR ProSafe prodané po celém světě od 1. května 2007 jsou kryty novou zárukou na hardware po celou dobu životnosti, jež zaručuje výměnu hardwaru včetně porouchaných větráčků a interních zdrojů napájení po celou dobu, kdy výrobek vlastní původní zákazník. Nová záruka platí pro celou produktovou řadu ProSafe včetně řízených přepínačů druhé a třetí vrstvy, přepínačů Smart Switch, neřízených přepínačů, pevných a bezdrátových VPN firewallů, VPN bran, SSL VPN koncentrátorů a bezdrátových přístupových bodů.

Podrobnější informace o programu záruky na hardware NETGEAR po celou dobu životnosti včetně úplného seznamu produktů krytých touto zárukou najdete na webu společnosti. Podcast s dalšími informacemi o programu záruky na hardware NETGEAR po celou dobu životnosti najdete zde.
Nová záruka na hardware po celou dobu životnosti je výměnný program výlučně pro hardware. Všechny produkty prodané před 1. květnem 2007 budou kryty dřívějším programem záruky na hardware. Produkty jsou k dispozici u autorizovaných distributorů (v ČR AT Computers, e´D System Czech a Abacus, v SR BGS Levi).

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.