facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 3. 2005

Doplňkový produkt INFO.WAY

Společnost InWay, alternativní telekomunikační operátor s vlastní optickou infrastrukturou v Praze, nabízí zákazníkům s přímými hlasovými službami možnost zasílání informací o zmeškaných hovorech na pevné lince – službu Info.Way. Tato jedinečná služba zprostředkovává stálý přehled o tom, kdo se na linku pokoušel dovolat, ať již bylo obsazeno, nebo uživatel nebyl přítomen. Informace o zmeškaných hovorech může být zasílána formou SMS zprávy na mobilní telefon nebo na e-mailovou adresu.

Tuto službu je možné aktivovat na jednom určitém telefonním čísle, nebo na celém rozsahu čísel. Info.Way umožňuje zvolit období pro sledování (např. každý den, pouze víkendy, pouze pracovní dny apod.) a nebo také konkrétně definovat časový interval pro sledování (např. od 9 do 17 hodin apod.). Prozatím mohou být informace zasílány v češtině a v angličtině, další jazykové mutace budou vznikat podle požadavků zákazníků.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?