- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - 10. 3. 2005
Doplňkový produkt INFO.WAY
Společnost InWay, alternativní telekomunikační operátor s vlastní optickou infrastrukturou v Praze, nabízí zákazníkům s přímými hlasovými službami možnost zasílání informací o zmeškaných hovorech na pevné lince – službu Info.Way. Tato jedinečná služba zprostředkovává stálý přehled o tom, kdo se na linku pokoušel dovolat, ať již bylo obsazeno, nebo uživatel nebyl přítomen. Informace o zmeškaných hovorech může být zasílána formou SMS zprávy na mobilní telefon nebo na e-mailovou adresu.
Tuto službu je možné aktivovat na jednom určitém telefonním čísle, nebo na celém rozsahu čísel. Info.Way umožňuje zvolit období pro sledování (např. každý den, pouze víkendy, pouze pracovní dny apod.) a nebo také konkrétně definovat časový interval pro sledování (např. od 9 do 17 hodin apod.). Prozatím mohou být informace zasílány v češtině a v angličtině, další jazykové mutace budou vznikat podle požadavků zákazníků.
Tuto službu je možné aktivovat na jednom určitém telefonním čísle, nebo na celém rozsahu čísel. Info.Way umožňuje zvolit období pro sledování (např. každý den, pouze víkendy, pouze pracovní dny apod.) a nebo také konkrétně definovat časový interval pro sledování (např. od 9 do 17 hodin apod.). Prozatím mohou být informace zasílány v češtině a v angličtině, další jazykové mutace budou vznikat podle požadavků zákazníků.
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce