facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 2. 11. 2010

Doménová pojistka i pro české domény

Po zavedení Evropské pojistky pro .EU domény povyšuje společnost IGNUM tuto službu na další úroveň. Nově si mohou zákazníci pojistit proti vypršení a následnému propadnutí také všechny generické a především i české domény. V případě, že uživatel nestihne prodloužení domény provést včas, bude platnost domény prodloužena automaticky společností IGNUM. Ještě před tím se ale společnost IGNUM pokusí učinit veškeré možné kroky, aby uživatele na končící platnost domény upozornila. Kromě standardního odesílání e-mailů 60 a 40 dní před exspirací domény přijde na řadu i odesílání SMS zpráv nebo doporučeného dopisu.



Doménová pojistka se nyní vztahuje na všechny generické a především i české .CZ domény. Pojistka zaniká dnem jejího prvního využití (prodloužením domény společností IGNUM), zablokováním či zneplatněním domény ze strany správcem registru či převedením domény k jinému registrátorovi. V případě, že IGNUM prodloužení registrace pojištěné domény nezajistí a pojištěná doména bude uvolněna z centrálního registru a registrována třetí stranou, zavazuje se IGNUM zaplatit majiteli domény škodu ve výši 100.000 Kč jako odškodné za vzniklou ztrátu.

 

Služby automatického prodloužení domény mohou využít všichni stávající i noví držitelé domén, které jsou ve správě společnosti IGNUM. Noví zákazníci mohou pojištěnou doménu získat nejsnadněji při registraci na serveru Domena.cz.


 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.