Dobíjení telefonů přes pevnou linku

Dobíjet si mobil prostřednictvím pevné linky mohou nyní zákazníci ČESKÉHO TELECOMU a Eurotelu. Službu, která uživatelům předplacených karet Eurotel Go umožňuje navyšovat kredit s využitím měsíčního vyúčtování za pevnou linku, spouští obě firmy od 3. dubna 2006. V dubnu a květnu bude bude každá dobitá částka jako bonus navýšena o 10 %.

Služba je dostupná 24 hodin denně, 365 dní v roce. Kredit je možné navyšovat pomocí samoobslužné telefonní linky na čísle 800 123 456. Připravuje se také dobíjení pomocí SMS a internetu. Zákazník nepotřebuje finanční hotovost, za navýšení kreditu platí až na základě měsíčního vyúčtování. Aktivace služby a její provoz je jsou zdarma. Službu lze aktivovat na bezplatné lince 800 123 456, zákazník potřebuje znát pouze referenční číslo stanice, ze které volá. Následné využívání služby dobíjení Go kreditu je chráněno PIN kódem, který si zvolí také v průběhu aktivace. Měsíčně lze dobít jednomu či více telefonním číslům kredit v hodnotě až 1 500 Kč, minimální částkou je 200 Kč.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.