Aktuality -> IT Business - 25. 8. 2020 - Zdeněk Gric

Do čela vývoje logistické platformy DoDo nastoupil Ondřej Seer

Šéfem produktu v logistickém startupu DoDo se stal Ondřej Seer (31), který se v oblasti vývoje softwaru posledních 5 let pohybuje v roli QA Engineer a zodpovídá tak za kvalitu dodávaného softwaru. Zkušenosti sbíral 3,5 roku v softwarové společnosti Winsite, odkud přešel právě do startupu DoDo, kde se postupně posunul až na pozici Product Ownera, a zajistí tedy další rozvoj logistické IT platformy firmy.



Komplexní logistická plaforma, kterou Ondřej Seer dostává na starost, umožňuje kromě efektivního plánování tras a sledování kurýrů DoDo také realtime monitoring a reporting všech návazných logistických procesů. Přes platformu lze i spravovat a utilizovat logistický park včetně plánování a evidence servisních zastávek či tankování, získávat přehled o hotovosti držené kurýrem, vypočítávat odměny kurýrů i komplexně spravovat HR procesy.

„Mým cílem je vytvořit platformu, která bude maximálně funkční a zároveň snadno použitelná a intuitivní pro všechny uživatele. Prioritou bude chytře selektovat požadavky klientů a v rámci vývoje prioritizovat ty funkcionality, které našim zákazníkům a uživatelům přinesou skutečnou hodnotu, zefektivní logistiku a v neposlední řadě také uleví městům, na které má rychlý e-commerce zásadní dopad,“ popisuje své ambice Seer.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.