facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 16. 9. 2021 - Zdeněk Gric

DNS má nového výkonného ředitele

Novým generální ředitelem společnosti DNS. byl jmenován Stanislav Šmolík. Přichází ze společnosti Global Payments, kde ve dvojroli Country managera pro Českou republiku a obchodního ředitele pro CEE region byl zodpovědný za rozvoj obchodu, implementaci služeb s přidanou hodnotou a digitalizaci společnosti. Stanislav Šmolík (45) vystudoval MBA na Sheffield Hallam University a SVŠE v Praze. Pracoval na manažerských pozicích v O2, Konica Minolta, Česká spořitelna a Global Payments.



„Mým cílem je posílit pozici firmy v oblasti automatizace, digitálních procesů a dosáhnout vyšší úrovně přidané hodnoty pro naše vendory a partnery," řekl nový generální ředitel DNS a.s Stanislav Šmolík a upřesnil: „Rád bych se svými kolegy přenastavil firmu tak, aby určovala trendy v komplexních řešeních ICT v dynamicky se měnícím světě okolo nás. VAD distributor už není pouze prodejce produktů a logistických procesů, ale zároveň poskytovatel finančních služeb, marketingových nástrojů a služeb, zajišťujících komplexní projekty od architektury řešení, kompletaci subdodávek po rozvojové návrhy zohledňující nejmodernější trendy."


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.