facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 11. 2016

DNS kupuje divizi Microsoft od společnosti Servodata

Společnost DNS oznamuje odkup softwarové divize Microsoft od společnosti Servodata, čímž pro své klienty rozšiřuje nabídku při podpoře a prodeji softwarových licencí. DNS převzala celý obchodní tým, který se prodejem řešení založených na produktech společnosti Microsoft doposud pod hlavičkou Servodat zabýval.



„Zakoupení Microsoft divize je pro nás dalším důležitým krokem, který plně zapadá do strategie doplňování naší nabídky na poli prodeje a podpory SW řešení. Protože pod nás přechází i kompletní obchodní tým, bude plně zajištěna zákaznická kontinuita, neboť budeme pokračovat v poskytování veškeré podpory spojené s dodávkami těchto technologií a pro stávající partnery i zákazníky zůstanou stejné kontaktní osoby, na které byli zvyklí.“ říká Petr Kuliš, výkonný ředitel společnosti DNS.

K samozřejmé součásti podpory DNS zákazníků patří i služby, které jsou pro úspěšnou dodávku SW řešení nezbytné. Řadí se mezi ně příprava obchodních nabídek a návrhů technických řešení, marketingové aktivity, podpora v oblasti financování a v neposlední řadě také vzdělávání a školení. Do těchto oblastí je DNS připravena dále investovat.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.