Aktuality -> IT Business - 3. 10. 2014

DNS bude v České republice distribuovat produkty Dell Software

Distribuční společnost DNS získala distribuční kontrakt pro řešení skupiny Dell Software na českém trhu. DNS bude mít na starosti primárně rozvoj partnerské báze, zajištění servisních služeb prostřednictvím partnerů a aktivit v oblasti marketingu.



Dell Software je divizí společnosti Dell, která se specializuje na prodej end-to-end řešení pro datová centra a cloud management, správu mobilních uživatelů, správu a ochranu dat a zajištění bezpečnosti pro společnosti všech velikostí napříč různými segmenty. Smlouva o distribuci produktů Dell Software zahrnuje vybraná řešení v oblastech bezpečnost, ochrana dat, správa datových center a cloudových služeb, správa informací a správa mobilních zařízení. Konkrétně jde o zařízení, jakými jsou UTM firewally určené pro zabezpečení sítě a ochranu dat, VPN koncentrátory zajišťující bezpečný vzdálený přístup a WiFi access pointy, vše z rodiny produktů SonicWall. Dále to jsou aplikace pro správu koncových zařízení Dell KACE a také software pro správu dat, virtutální a fyzické zálohování, deduplikace, migrační nástroje, monitoring či zabezpečení dat z široké nabídky produktů Dell Quest.

 


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.