facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 11. 3. 2009

Dimension Data rozšiřují působnost v ČR

Společnost Dimension Data Czech Republic, která poskytuje služby v oblastech integrace sítí, konvergence komunikací pomocí IP protokolu, síťové bezpečnosti a budování datových center, otevírá novou kancelář v Ostravě. Otevření nových kanceláří v Ostravě umožňuje v daném regionu nabídnout zákazníkům SLA (Service Level Agreement) na nejvyšší úrovni, která představuje reakční dobu 4 hodiny a odstranění poruchy do 1 hodiny po uplynutí reakční doby. V Ostravě bude nastálo tým specialistů pro pokrytí lokálních potřeb. Společnost je tak schopna poskytnout servisní služby v maximálním rozsahu zákazníkům v Moravskoslezském regionu, ale také vybraným klientům na Slovensku. Pro zachování efektivity spolupráce je pražská a ostravská kancelář propojena videokonferencí Tandberg provozovanou na infrastruktuře Cisco, kterou si implementovala sama Dimension Data. Nové kancelářské prostory jsou v business centru The Orchard otevřeny od března 2009 a kromě stabilních pracovníků jsou také základnou dalších specialistů z ostatních kanceláří v ČR. Po Praze a Štětí se jedná již o třetí přímé zastoupení Dimension Data v České republice.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.