facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 6. 4. 2006

Dimension Data posiluje svůj tým

Dimension_data_614.jpgSpolečnost Dimension Data oznámila výrazné posílení svého týmu v České republice. Jan John (30) nastoupil na pozici Senior Key Account Manager; ve které bude zodpovědný za komunikaci s klíčovými zákazníky. Do Dimension Data přišel z konzultační společnosti Fubar, kde zastával funkci předsedy představenstva a ředitele společnosti. V oblasti telekomunikací a konvergovaných komunikací se pohybuje již déle než 8 let. Je ženatý a mezi jeho koníčky patří golf a v zimě lyžování.

Na pozici Key Account Manager byl jmenován Jaroslav Vršecký (25), který bude ve své nové pozici zodpovědný za komunikaci se zákazníky. Vystudoval MBA na The Nottingham Trent University. Od roku 1999 působil ve společnosti Unreal Technology, specializovaného Cisco partnera na oblast Security a Storage řešení, na několika pozicích, v posledních letech na pozici Sales Team Leader. Je svobodný a mezi jeho zájmy patří lední hokej a cestování.
Na pozici Senior System Engineer české pobočky Dimension Data byl jmenován Jiří Volek (30). Ve své pozici bude zodpovědný za design a integraci technických řešení navrhovaných „na míru“ zákazníkům či implementaci stávajících služeb a řešení vyvinutých společností Dimension Data. Jiří Volek vystudoval VŠB-TU Ostrava, katedru aplikované mechaniky. Od roku 2001 působil ve společnosti Alef Nula jako System Engineer a CCSI instruktor. V posledních letech se podílel na realizaci významných referenčních projektů společnosti Cisco Systems Inc. Je ženatý a mezi jeho koníčky patří IT, jogging, hudba, kulečník a včelaření.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.