- Přehledy IS
 - APS (20)
 - BPM - procesní řízení (23)
 - Cloud computing (IaaS) (10)
 - Cloud computing (SaaS) (32)
 - CRM (51)
 - DMS/ECM - správa dokumentů (20)
 - EAM (17)
 - Ekonomické systémy (68)
 - ERP (76)
 - HRM (28)
 - ITSM (6)
 - MES (32)
 - Řízení výroby (36)
 - WMS (29)
 - Dodavatelé IT služeb a řešení
 - Datová centra (25)
 - Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
 - Dodavatelé CRM (38)
 - Dodavatelé DW-BI (50)
 - Dodavatelé ERP (69)
 - Informační bezpečnost (50)
 - IT řešení pro logistiku (45)
 - IT řešení pro stavebnictví (26)
 - Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
 
 ERP systémy
 CRM systémy
 Plánování a řízení výroby
 AI a Business Intelligence
 DMS/ECM - Správa dokumentů
 HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
 EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
 Účetní a ekonomické systémy
 ITSM (ITIL) - Řízení IT
 Cloud a virtualizace IT
 IT Security
 Logistika, řízení skladů, WMS
 IT právo
 GIS - geografické informační systémy
 Projektové řízení
 Trendy ICT
 E-commerce B2B/B2C
 CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]()  | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky  | |
 
 | ||
Dimension Data osvěžuje svou značku
Společnost Dimension Data osvěžila svou firemní identitu a zároveň přejmenovává asijskou pobočku Datacraft na Dimension Data. Osvěžení firemní identity navazuje na obchodní strategii, která se více zaměřuje na poskytování služeb bez ohledu na technologie nebo hranice států. Dimension Data v současné době rozšiřuje svou nabídku služeb a vylepšuje péči o zákazníky. Nové světlezelené logo působí více dynamicky a svěží vzhled plný energie lépe vyjadřuje sílu více než 12 300 zaměstnanců celé skupiny. Měkčí a jemnější křivky odráží otevřený přístup více zaměřený na klienty.

 „Vyvíjíme se a poskytujeme řešení více orientovaná na služby, což  představuje dobrou přílěžitost osvěžit značku, aby lépe odpovídala naší  obchodní strategii a vizím budoucnosti,“ říká Brett Dawson, CEO,  Dimension Data. „Je to více než jen pouhá změna barvy. Naše značka za  uplynulých 28 let obstála ve zkoušce času a pomohla nám vyrůst do  celosvětově velmi úspěšné společnosti. Namísto radikální změny jsme logo  jen chytře vylepšili a celkově vizuální obraz značky lépe přizpůsobili  naší obchodní cestě, aby vše působilo více relevantně a důvěryhodně.“  Osvěžení značky nijak nesouvisí s odkoupením Dimension Data společností  NTT v říjnu minulého roku.
Přejmenování Datacraft na Dimension Data přináší jednotnou značku do 49 zemí na pěti kontinentech.
„Nasloucháme našim klientům. Osvěžení firemní identity je symbolem a  závazkem našich zaměstnanců ke klientům a vyjadřuje kolektivní energii  celé skupiny. Z průzkumu u klientů vyplývá, že oceňují naše odborné  znalosti, kvalitu práce, příjemné jednání a profesionalitu. To je důvod,  proč i nadále budeme investovat do našich lidí a rozvíjet jejich  technické znalosti a schopnost precizně pracovat v zájmu klientů,“ říká  Brett Dawson.
Dimension Data zahájila osvěžení firemní identity prostřednictvím  sociálních médií a doslova můžeme říci, že následovala slunce. Vše  začalo na Novém Zélandu, kde na sociálních sítích postupně přibývaly  záběry a fotografie z akcí a následně se akce rozbíhaly i v dalších  zemích po celém světě, což vedlo k vytvoření 24hodinového proudu  informací. Nejnovější zprávy a aktuality najde na Twitteru a Facebooku.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... | 
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 | 
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 | 

 






