facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 2. 2014

Dimension Data dokončila akvizici společnosti NextiraOne

Společnost Dimension Data oznámila, že získala většinu poboček evropské nadnárodní společnosti NextiraOne, která navrhuje, instaluje, spravuje a podporuje podniková řešení a komunikační služby pro více než 43 000 zákazníků ze soukromého a veřejného sektoru napříč celou Evropou. Na základě oboustranné dohody získává s okamžitou platností společnost Dimension Data podnikatelské aktivity společnosti NextiraOne, a to včetně 1 850 stálých zaměstnanců. Územně se dohoda vztahuje na působení společnosti NextiraOne v Rakousku, Belgii, České republice, Německu, Irsku, Lucembursku, Holandsku, Polsku, Portugalsku, Slovensku, Španělsku a Velké Británii. Společnost Dimension Data se rovněž zavázala převzít aktivity NextiraOne ve Francii a Itálii v polovině roku 2015 – za předpokladu, že budou splněny určité výkonnostní ukazatele.



Společnost NextiraOne bude během následujících tří měsíců přejmenována na Dimension Data. Za integraci obou společností bude zodpovědný Andrew Coulsen, který bude i nadále zastávat pozici CEO Dimension Data Europe. David Winn povede zbývající společnosti NextiraOne ve Francii a Itálii a současně bude působit jako poradce pro komunikaci se zákazníky a dodavateli.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.