facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 31. 1. 2006

Digitální zrcadlovka Olympus E-330

OlympusE330_605.jpgFotoaparát Olympus E-330 je digitální zrcadlovka s „živým náhledem“, ke kterému slouží 6,4cm LCD výklopná obrazovka s širokým pozorovacím úhlem. Vybaven je senzorem poslední generace rychlých a citlivých snímačů MOS s rozlišením 7,5 MP s antiprachovým filtrem. Je kompatibilní s celou řadou digitálních objektivů a příslušenství Olympus E-System. V základním balení E-330 obsahuje objektiv ZUIKO DIGITAL 14-45mm f3,5-5,6 (ekv. 28-90mm na 35mm).

Fotoaparát dokáže pořídit sekvenci 3 snímků za sekundu, na přirozeném a věrném podání snímků se velkou měrou podílí procesor TruePic TURBO. Jako paměťové médium můžete použít paměťové karty CompactFlash nebo xD-Picture Card. Snímky mohou být uloženy ve formátech JPEG, TIFF nebo RAW. Pro fotografování je možné využívat manuální režim, poloautomatické režimy priority clony a priority času, či zcela automatický režim. Kromě toho nabízí E-330 dalších 20 předdefinovaných scénických a 7 kreativních režimů. Patří mezi ně například režim Makro fotografie, Panorama nebo Podvodní režim či režim Stabilizace obrazu. Speciální funkce Live View Boost je vhodná zejména pro komponování za špatných světelných podmínek. Funkce výrazně zvyšuje jas a kontrast živého náhledu na LCD obrazovce. Od června 2006, bude pro E-330 v prodeji také podvodní pouzdro PT-E02 s voděodolností do 60 metrů. V prodeji se E-330 objeví v průběhu března 2006.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.