facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Digitální „vysílačka“ usnadní komunikaci pracovním týmům

Yello Solution nahled uvodSpolečnost Audiopro nově nabízí řešení pro rychlou komunikaci Zello, které může pomoci například pracovníkům supermarketů reagovat na dotazy zákazníků, nebo rychle přivolat pomoc. Zello je Push-to-Talk (PTT) aplikace, která funguje podobně jako vysílačka – stačí stisknout tlačítko a hned mluvíte s tím, koho potřebujete. Bez vytáčení a bez čekání. Druhá strana hned mluvícího slyší. Buď ve sluchátku nebo reproduktoru.



 

Na rozdíl od tradičních vysílaček však Zello běží na běžných mobilních telefonech, tabletech, nebo specializovaných zařízeních – a připojuje uživatele kdekoli, kde je internetové připojení. Kolegové v kanceláři, skladech, vozech či na jiných pobočkách jsou tak okamžitě ve spojení.
 
Pracovním týmům pak umožňuje efektivní koordinaci bez nutnosti vytáčení nebo čekání na spojení. Týmy mohou komunikovat ve skupinách, mít přehled o situaci v reálném čase a zrychlit řešení operativních úkolů.
 
„Komunikační řešení Zello používá již více než 170 milionů uživatelů po celém světě. Osvědčilo se jak v marketech a supermarketech nejrůznějšího zaměření, tak i v oblastech jako je bezpečnost, logistika, doprava, zdravotnictví či průmysl. Umožňuje efektivní týmovou spolupráci i v náročných podmínkách, kde je důležitá rychlá, srozumitelná a spolehlivá komunikace,“ říká Petr Malevič ze společnosti Audiopro, která značku v ČR zastupuje.
 
Jednou z možností využití Zello je propojení s tzv. kiosky pro zákaznickou asistenci. Jde o jednoduchá zařízení, která zákazníkům umožňují přivolat si pomoc zaměstnance bez nutnosti fyzického hledání někoho v obchodě. Po stisknutí tlačítka v kiosku je odeslán hlasový požadavek přes Zello přímo na mobilní zařízení nebo vysílačku nejbližšího dostupného pracovníka. Okamžitě ví, kde je potřeba, a může přispěchat na pomoc.
Tento systém se osvědčuje například v maloobchodě, v obchodních centrech nebo v hobbymarketech – tedy všude tam, kde se zákazníci často ztrácejí ve velkém prostoru a hledají asistenci.
 

Audiopro_Zello

„Zello zajišťuje okamžitou hlasovou komunikaci přes internet, funguje napříč zařízeními a platformami, lze jej snadno integrovat s kiosky a jinými systémy, a navíc zvyšuje efektivitu týmů, zlepšuje zákaznickou zkušenost i šetří náklady oproti klasickým rádiovým řešením,“ dodává Petr Malevič z Audiopro.

 


 
  

- PR -

Modernizace síťové infrastruktury ČPP Arény v Hradci Králové

Mountfield HK, a.s. je extra­li­go­vý hokejový klub sídlící v Hradci Králové. Lední hokej se na území města hraje od roku 1926, kdy byl založen Bruslařský klub Hradec Králové. Jeho novodobá historie se začala psát v roce 2013, kdy se pod Bílou věž vrátila nejvyšší domácí hokejová soutěž. Hokej je v Hradci Králové velmi populární a klub má širokou fanouškovskou základnu.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.