- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (50)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Aktuality -> Komunikace a sítě - Včera
Digitální „vysílačka“ usnadní komunikaci pracovním týmům
Společnost Audiopro nově nabízí řešení pro rychlou komunikaci Zello, které může pomoci například pracovníkům supermarketů reagovat na dotazy zákazníků, nebo rychle přivolat pomoc. Zello je Push-to-Talk (PTT) aplikace, která funguje podobně jako vysílačka – stačí stisknout tlačítko a hned mluvíte s tím, koho potřebujete. Bez vytáčení a bez čekání. Druhá strana hned mluvícího slyší. Buď ve sluchátku nebo reproduktoru.


Na rozdíl od tradičních vysílaček však Zello běží na běžných mobilních telefonech, tabletech, nebo specializovaných zařízeních – a připojuje uživatele kdekoli, kde je internetové připojení. Kolegové v kanceláři, skladech, vozech či na jiných pobočkách jsou tak okamžitě ve spojení.
Pracovním týmům pak umožňuje efektivní koordinaci bez nutnosti vytáčení nebo čekání na spojení. Týmy mohou komunikovat ve skupinách, mít přehled o situaci v reálném čase a zrychlit řešení operativních úkolů.
„Komunikační řešení Zello používá již více než 170 milionů uživatelů po celém světě. Osvědčilo se jak v marketech a supermarketech nejrůznějšího zaměření, tak i v oblastech jako je bezpečnost, logistika, doprava, zdravotnictví či průmysl. Umožňuje efektivní týmovou spolupráci i v náročných podmínkách, kde je důležitá rychlá, srozumitelná a spolehlivá komunikace,“ říká Petr Malevič ze společnosti Audiopro, která značku v ČR zastupuje.
Jednou z možností využití Zello je propojení s tzv. kiosky pro zákaznickou asistenci. Jde o jednoduchá zařízení, která zákazníkům umožňují přivolat si pomoc zaměstnance bez nutnosti fyzického hledání někoho v obchodě. Po stisknutí tlačítka v kiosku je odeslán hlasový požadavek přes Zello přímo na mobilní zařízení nebo vysílačku nejbližšího dostupného pracovníka. Okamžitě ví, kde je potřeba, a může přispěchat na pomoc.
Tento systém se osvědčuje například v maloobchodě, v obchodních centrech nebo v hobbymarketech – tedy všude tam, kde se zákazníci často ztrácejí ve velkém prostoru a hledají asistenci.
„Zello zajišťuje okamžitou hlasovou komunikaci přes internet, funguje napříč zařízeními a platformami, lze jej snadno integrovat s kiosky a jinými systémy, a navíc zvyšuje efektivitu týmů, zlepšuje zákaznickou zkušenost i šetří náklady oproti klasickým rádiovým řešením,“ dodává Petr Malevič z Audiopro.
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
RSS kanál
IT Systems podporuje
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce