facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 7. 4. 2025

Digital Transformation Summit napoví, jak připravit firmu na AI budoucnost

DT_Summit_k___vodu.jpgJak data a AI mění budoucnost byznysu? A jakou roli v tom hrají automatizace a digitalizace? Nejnovější případové studie a poznatky z praxe přinese blížící se 6. ročník Digital Transformation Summitu, na kterém odhalí své know-how inovátoři ze světa financí, technologií, výroby, logistiky, retailu i dalších odvětví ekonomiky.



Základní informace o akci Digital Transformation Summit 2025

Termín: středa 23. 4. 2025, od 13:00
Místo: O2 universum Praha
Cena: 79 €
Registrace: digitaltransformationsummit.cz

„Kvalitní data a využívání AI jsou propojené nádoby, to je čím dál tím evidentnější. Společně přinášejí inteligentní automatizaci, vyšší efektivitu i lepší zákaznickou zkušenost. Na strategickou roli dat a jejich efektivní propojení s AI ve firemních procesech se proto letos obzvlášť zaměříme,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano, která je hlavním organizátorem Summitu.

Těžištěm Digital Transformation Summitu (DTS) budou jako tradičně ceněné ukázky konkrétních řešení z praxe digitální transformace, automatizace, dat i AI. Ve středu 23. dubna odpoledne se v O2 universu Praha o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů firem, které patří ve svých odvětvích k hlavním inovátorům na poli digitalizace a automatizace.

DT_Summit_ilustra__n___do_textu.jpg

DTS letos otevře Piotr Lobaczewski, Salesforce Regional Sales Director, který se zaměří na rychle rostoucí význam autonomních AI agentů a představí přínosy i nové možnosti nástroje Agentforce, který se na zlepšování produktivity těchto agentů specializuje.

Dále v programu letošního Digital Transformation Summitu vystoupí:

  • Veronika ŘehákováMichal ŘehákČeské spořitelny popíšou, jak je?náročné?převést 4 000 bankéřů na nové CRM.
  • Martin HošekImper CZ ukáže, jak technologie mění B2B prodej – od práce s daty po automatizaci rutinních úkolů.
  • Ľuboš SovaTomáš ŽatkovičU. S. Steel nasdílí, co digitalizace znamená pro výrobní sektor v praxi.
  • Jaroslav DufekEdwards Lifesciences se podělí o klíčové výzvy a inovativní přístupy, které umožnily využití Salesforce jako centrálního hubu pro mobilní aplikace.
  • Lucie BrandováČSOB Pojišťovny se zaměří na výzvy spojené s přechodem kontaktního centra na nové řešení.
  • Vladimír PüschnerDPD popíše, proč se rozhodli zaměřit na data governance a jaký přístup zvolili.
  • Štěpán HykšAddvery ukáže pohled do zákulisí transformace věrnostních programů a CRM strategií ve skupině REWE.
  • Jan Moravec ze Salesforce přinese tipy, jak propojit in-store a digitál, využít data i AI a nabídnout novou úroveň služeb.

Návštěvníci se mohou těšit i na živý networking, a odnést si tak cenné zkušenosti i kontakty od kolegů z jiných firem i oborů. Celá akce vyvrcholí panelovou diskuzí, ve které budou špičky svého řemesla polemizovat o tom, jak data a AI mění budoucnost byznysu.


 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.