Aktuality -> IT Business - 23. 4. 2021 - Zdeněk Gric

Didier Schapiro je novým obchodním ředitelem INVENTI

Didier Schapiro v dubnu posílil vrcholový management technologické a konzultační softwarové společnosti INVENTI. V roli CSO vystřídá zakladatele společnosti Jana Kašturu, který pozici dočasně zastával. Didier Schapiro je expertem na mezinárodní obchod s dlouhodobými zkušenostmi na evropských trzích. Posledních 25 let zastával seniorní exekutivní role ve významných evropských společnostech a také založil úspěšnou konzultační společnost v oblasti business developmentu a obchodních strategií aktivní ve 42 zemích.



Didier je absolventem Montpellier Business School a Harvard Kennedy School of Government. Je členem týmu Google High Performance Coaching a mentorem evropského akcelerátoru Google for Startups.

“V INVENTI budu zodpovědný za akceleraci našich obchodních aktivit v zahraničí a současně posílení naší pozice v Česku. Pandemická krize nutí naše zákazníky urychlit projekty digitální transformace zejména v oblastech e-commerce, logistiky, telematiky a fintech”, vysvětlil Didier Schapiro, nový CSO.

“Didier naváže na naše úspěšné obchodní aktivity. Jen loni jsme dosáhli obratu téměř 300 milionů korun a 60 procent z něj bylo realizováno v zahraničí. Naším cílem je rozšířit přítomnost INVENTI v západní Evropě, ale nezapomínáme ani na naše zákazníky v Česku. Posílení týmu o tak zkušeného člověka, jakým Didier bezesporu je, jsme učinili další krok směrem k naší vizi tvořit software na světové úrovni,” doplnil Petr Háka, CEO INVENTI.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.