- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Dial Telecom zdvojnásobil tržby i zisk

Dial Telecom, poskytovatel telekomunikačních služeb, navýšil tržby v roce 2010 o 97,16 % a zisk před zdaněním o 92 %. Výnosy z prodeje služeb a zboží společností Dial Telecom dosáhly v roce 2010 celkem 850,692 mil. Kč, což je oproti roku předcházejícímu nárůst o 97,16 % (431,483 mil.). Podobně na tom jsou i hodnoty provozního zisku s odpisy, které v roce 2009 činily 89,256 mil. Kč a v loňském roce pak 161,267 mil. Kč, zde jde o 80,67 % navýšení. Zisk před zdaněním však doznal o něco vyššího procentuelního rozdílu, a sice 92,04 %. Z předloňských 18,646 mil. vyšplhal na aktuálních 35,809 mil. Kč. Z pohledu společnosti Dial Telecom je nejvýznamnější trh datových služeb, z něhož pochází 59 % tržeb společnosti. Výnosy z prodeje datových a hlasových služeb dosáhly celkem 850,7 mil. Kč, z toho datové služby a internet 501,2 mil. Kč, hlasové služby 333,1 mil. Kč a ostatní obchodní případy 16,4 mil. Kč. Oproti roku 2009, kdy Dial Telecom realizoval srovnatelné výnosy ze služeb ve výši 431,5 mil. Kč, jde o navýšení o 419,2 mil. Kč, tedy o 97,1 %.

Co se týká počtu klientů, měla společnost Dial Telecom k 31. 12. 2010 celkem 2 638 klientů, z toho 2 357 zákazníků korporátního oddělení a 281 velkoobchodních zákazníků. Tento poměr však nevystihuje rozložení výnosů. Ten činil v prosinci 2010 celkem 40,8 % výnosů z prodeje služeb firemním klientům a 57,7 % velkoobchodním. Zbytek, 1,5 % výnosů, jsou ostatní prodeje společnosti. Tento nepoměr je způsoben mnohem vyšší průměrnou hodnotou zakázky na velkoprodejním trhu oproti trhu firemnímu.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |







