facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 6. 2012

Dial Telecom uvedl novou hlasovou službu

Virtuální hlasový operátor

Dial Telecom uvedl na trh novou hlasovou službu Virtuální hlasový operátor. Jde o komplexní IT řešení pro menší telekomunikační hlasové operátory pevné sítě, kteří díky němu nemusí vlastnit a provozovat vlastní platformu pro přenos čísel mezi operátory. Nová služba je určena především menším hlasovým operátorům, kteří se tak mohou s mnohem menšími počátečními investicemi stát plnohodnotným hlasovým operátorem s plným pokrytím služeb. Operátor může využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě a slouží k identifikaci sítě mezi národními operátory pro směrování hovorů. Může využít vlastních formulářů pro přenos čísel, čímž není schovaný za větším operátorem a vystupuje před svými zákazníky sám za sebe.



Služba využívá vlastní IT řešení pomocí aplikace, která je prezentována vůči telekomunikačním hlasovým operátorům pevné sítě speciálním webovým portálem. Ten umožňuje iniciovat přenosy čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Je zde podporováno i schvalování přenosu čísel v opačném směru, a tak si může virtuální operátor sám rozhodovat o svých zákaznících. Nedílnou součástí je sledování stavu přenášených čísel během přenosu a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Aplikace automaticky zajišťuje veškerou komunikaci mezi operátory a zjednodušuje vstup menších či začínajících subjektů na pole hlasových telekomunikačních operátorů fixních sítí.

 

Výhody Virtuálního hlasového operátora:

  • Portálová aplikace, která podporuje přenos čísel mezi operátory.
  • Přenos čísel k operátorovi.
  • Přenos čísel od operátora. 
  • Vrácení nepoužívaných čísel.
  • Sledování stavu přenášených čísel.
  • Integrováno s ostatními funkcemi portálu jako sledování počtu hovorů, ceny hovorů, vyúčtování, nastavení služeb atd.

 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.

  

- PR -

Od tabulek k centralizovanému systému řízení výroby

Implementace ERP Vision zefektivnila využití výrobních dat


modV současné době je poměrně běžným požadavkem společností, které implementují ERP systém, vyřešení podpory řízení některých klíčových procesů. S přípravou takových řešení je obvykle spojeno nejvíce práce na projektu implementace. Na začátku často bývá představa ideálního stavu, ale chybí detailní pohled včetně uvědomění konkrétních datových toků. Popravdě ani není v silách zákazníků tyto detaily zpracovat.