- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (50)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Dial Telecom uvedl novou hlasovou službu
Virtuální hlasový operátor
Dial Telecom uvedl na trh novou hlasovou službu Virtuální hlasový operátor. Jde o komplexní IT řešení pro menší telekomunikační hlasové operátory pevné sítě, kteří díky němu nemusí vlastnit a provozovat vlastní platformu pro přenos čísel mezi operátory. Nová služba je určena především menším hlasovým operátorům, kteří se tak mohou s mnohem menšími počátečními investicemi stát plnohodnotným hlasovým operátorem s plným pokrytím služeb. Operátor může využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě a slouží k identifikaci sítě mezi národními operátory pro směrování hovorů. Může využít vlastních formulářů pro přenos čísel, čímž není schovaný za větším operátorem a vystupuje před svými zákazníky sám za sebe.


Služba využívá vlastní IT řešení pomocí aplikace, která je prezentována vůči telekomunikačním hlasovým operátorům pevné sítě speciálním webovým portálem. Ten umožňuje iniciovat přenosy čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí. Je zde podporováno i schvalování přenosu čísel v opačném směru, a tak si může virtuální operátor sám rozhodovat o svých zákaznících. Nedílnou součástí je sledování stavu přenášených čísel během přenosu a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi. Aplikace automaticky zajišťuje veškerou komunikaci mezi operátory a zjednodušuje vstup menších či začínajících subjektů na pole hlasových telekomunikačních operátorů fixních sítí.
Výhody Virtuálního hlasového operátora:
- Portálová aplikace, která podporuje přenos čísel mezi operátory.
- Přenos čísel k operátorovi.
- Přenos čísel od operátora.
- Vrácení nepoužívaných čísel.
- Sledování stavu přenášených čísel.
- Integrováno s ostatními funkcemi portálu jako sledování počtu hovorů, ceny hovorů, vyúčtování, nastavení služeb atd.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce