facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Dial Telecom rozšířil metropolitní optickou síť

Dial Telecom významně rozšířil svoji metropolitní optickou síť. Dosah jeho internetových, datových i hlasových služeb tak pro pražské společnosti a ISP operátory zvýšil zhruba o 12 %. Rozšíření sítě se dotklo dalších dvaapadesáti nových přístupových bodů v Praze a plně vytížené trasy mezi Karlínem a Prahou 1, kde díky zájmu firem byla optická vlákna již zcela vyčerpána. Dial Telecom nabízí vlastní optickou síť operátorům či maloobchodně přímo společnostem v jejím dosahu.



 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.