facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 24. 7. 2013

Dial Telecom posiluje dostupnost služeb v regionech

Poskytovatel datových a hlasových služeb Dial Telecom rozšířil síť vlastních servisních středisek v regionech. Správu infrastruktury, pohotovostní výjezdy i přípravu a implementaci nových služeb v lokálních působištích umožní rozšíření technického týmu o sedm nových specialistů. Rozšíření týmu technických specialistů na pozici Field Operator je spojeno s každoročním rozvojem síťové infrastruktury společnosti. Dial Telecom u nás v současné době provozuje 4 750 km optických kabelů (meziroční nárůst o 270 km). To představuje 117 941 km jednotlivých optických vláken. Součástí je také páteřní síť s technologií přenosu dat DWDM.



Druhým významným důvodem zřízení nových technických středisek v regionech je každoroční nárůst klientské báze Dial Telecomu v maloobchodní i velkoobchodní sféře. Ten je dán jak akvizicemi stávajících technologických firem, tak úspěchy v tendrech na dodávky datových a hlasových služeb soukromých a státních subjektů. Dial Telecom například nedávno realizoval zakázky pro energetickou společnost NET4GAS nebo ministerstva financí a zdravotnictví.

 

Nově zřízená technická střediska: Louny, Stříbro, Veselí n. Lužnicí, Kouřim, Hostim a Břeclav.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.