Aktuality -> IT Business - 1. 10. 2010

Dial Telecom posílil o firemní zákazníky Volný

Dial Telecom v těchto dnech posílil o firemní a velkoobchodní zákazníky sesterské společnosti VOLNÝ. Spolu s nedávným prodejem slovenské pobočky tak skupina Dial Telecom ve velmi krátké době významně restrukturovala své hlavní aktivity. Dial Telecom se dále profiluje na trhu jako operátor orientující se na firemní a velkoobchodní zákazníky. S převzetím firemních a velkoobchodních zákazníků souviselo i převzetí částí obchodního a technického oddělení. Obchodní oddělení přesídlilo do budovy Dial Telecomu již během léta. K oficiálnímu přechodu části jmění společnosti VOLNÝ na nástupnickou společnost Dial Telecom, dojde s účinností od 1. října 2010. Od tohoto data Dial Telecom převezme odpovědnost za poskytování a podporu telekomunikačních služeb Volného v segmentu firemních a velkoprodejních zákazníků a VOLNÝ se zaměří výhradně na poskytování telekomunikačních služeb rezidentním zákazníkům.



Nadále stejná zůstává zákaznická linka, ale také rozsah, kvalita i ceny poskytovaných služeb, které v současné době zákazníci Volného využívají. Změnu zákazníci zaznamenají pouze u fakturace služeb, jež nyní bude pod hlavičkou Dial Telecom. Obdobnou změnou projdou i současné smluvní dokumenty a daňových doklady obchodních partnerů vystavené po 1. říjnu 2010.

 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.