facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 1. 10. 2010

Dial Telecom posílil o firemní zákazníky Volný

Dial Telecom v těchto dnech posílil o firemní a velkoobchodní zákazníky sesterské společnosti VOLNÝ. Spolu s nedávným prodejem slovenské pobočky tak skupina Dial Telecom ve velmi krátké době významně restrukturovala své hlavní aktivity. Dial Telecom se dále profiluje na trhu jako operátor orientující se na firemní a velkoobchodní zákazníky. S převzetím firemních a velkoobchodních zákazníků souviselo i převzetí částí obchodního a technického oddělení. Obchodní oddělení přesídlilo do budovy Dial Telecomu již během léta. K oficiálnímu přechodu části jmění společnosti VOLNÝ na nástupnickou společnost Dial Telecom, dojde s účinností od 1. října 2010. Od tohoto data Dial Telecom převezme odpovědnost za poskytování a podporu telekomunikačních služeb Volného v segmentu firemních a velkoprodejních zákazníků a VOLNÝ se zaměří výhradně na poskytování telekomunikačních služeb rezidentním zákazníkům.



Nadále stejná zůstává zákaznická linka, ale také rozsah, kvalita i ceny poskytovaných služeb, které v současné době zákazníci Volného využívají. Změnu zákazníci zaznamenají pouze u fakturace služeb, jež nyní bude pod hlavičkou Dial Telecom. Obdobnou změnou projdou i současné smluvní dokumenty a daňových doklady obchodních partnerů vystavené po 1. říjnu 2010.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.