- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Dial Telecom oznámil hospodářské výsledky
Společnost Dial Telecom utržila v loňském roce za prodej služeb a zboží přes 854 milionů korun. To představuje meziroční nárůst o 6 %. Zisk společnosti pak činil 42 milionů korun (před zdaněním 65,3 milionu). Provozní výsledek hospodaření činil 106,1 mil. Kč, tedy 33% nárůst oproti roku 2011. Dobrého výsledku hospodaření se Dial Telecomu podařilo dosáhnout i přes obecný trend poklesu telekomunikačního trhu o 5 až 10 %. Zároveň operátor v loňském roce realizoval investice ve výši 8,3 % z tržeb. Ty tradičně směřovaly do rozvoje infrastruktury vlastní páteřní sítě a technologického zázemí.


Datové služby se loni na tržbách operátora podílely z 56 % (sečteny datové a internetové služby). Na hlasových službách Dial Telecom získal 335 milionů korun, tedy 39 % z celkových tržeb. Společnost měla ke konci roku 2012 celkem 2758 zákazníků. Výnosy z prodeje služeb korporátním zákazníkům tvořily 46,5 %. Výnosy z prodejů na velkoobchodním trhu pak 52,6 %.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |