facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 25. 6. 2013

Dial Telecom oznámil hospodářské výsledky

Společnost Dial Telecom utržila v loňském roce za prodej služeb a zboží přes 854 milionů korun. To představuje meziroční nárůst o 6 %. Zisk společnosti pak činil 42 milionů korun (před zdaněním 65,3 milionu). Provozní výsledek hospodaření činil 106,1 mil. Kč, tedy 33% nárůst oproti roku 2011. Dobrého výsledku hospodaření se Dial Telecomu podařilo dosáhnout i přes obecný trend poklesu telekomunikačního trhu o 5 až 10 %. Zároveň operátor v loňském roce realizoval investice ve výši 8,3 % z tržeb. Ty tradičně směřovaly do rozvoje infrastruktury vlastní páteřní sítě a technologického zázemí.



Datové služby se loni na tržbách operátora podílely z 56 % (sečteny datové a internetové služby). Na hlasových službách Dial Telecom získal 335 milionů korun, tedy 39 % z celkových tržeb. Společnost měla ke konci roku 2012 celkem 2758 zákazníků. Výnosy z prodeje služeb korporátním zákazníkům tvořily 46,5 %. Výnosy z prodejů na velkoobchodním trhu pak 52,6 %.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.