Aktuality -> IT Business - 11. 1. 2012

Dial Telecom koupil Star 21 Networks

Dial Telecom, poskytovatel telekomunikačních služeb, se stává stoprocentním vlastníkem akcií STAR 21 Networks se sídlem v Brně. Star 21 Networks poskytuje velkoobchodní služby ostatním operátorům a mezi jeho konkurenční výhody patřilo i rychlé připojení koncových zákazníků k síti operátorů pomocí bezdrátových sítí. Skupina Dial Telecom tak pokračuje ve své dlouhodobé obchodní a akviziční strategii a neustále posiluje svoji pozici na trhu datových, hlasových i internetových služeb v ČR. Společnost STAR 21 Networks byla založena roku 2 000, kdy získala jednu ze tří celostátních licencí na provozování bezdrátových přístupových sítí typu FWA (Fixed Wireless Access) v pásmu 26 GHz pro ČR.



V roce 2001 začala poskytovat služby vlastní sítě dalším operátorům a brzy se stala alternativou na velkoobchodním trhu tzv. poslední míle – tedy připojení konkrétního zákazníka k síti daného operátora pomocí vyhrazeného rychlého bezdrátového připojení. Dial Telecom tak touto transakcí získává vybudovanou infrastrukturu, ale i celou dosavadní zákaznickou bázi provozovatele STAR 21 Networks.

 
  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.