facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 10. 2005

Dial Telecom/InWay nabízí SIP IP telefonii

IP telefonii založenou na protokolu SIP nabízejí svým zákazníkům společnosti InWay a Dial Telecom v rámci své služby SIP.WAY. Protokol SIP (Session Initiation Protocol) umožňuje přenos signalizace přes IP síť. Zajišťuje přenos informací při sestavování, průběhu a ukončení spojení, například přenos čísla volaného a volajícího a přenos stavů jednotlivých účastníků (vyzvánění, vyzvednutí, zavěšení).

Služba SIP.WAY je nabízena ve variantách pro koncové uživatele i pro subprovidery, kteří chtějí nabídnout svoji službu svým vlastním zákazníkům. Podmínkou je dostatečně kvalitní připojení k síti Internet a koncové zařízení podporující SIP protokol. Účastníci získávají klasické telefonní číslo a mohou za velmi výhodných podmínek volat do všech ostatních telekomunikačních sítí a ostatním účastníkům s telefonní službou na protokolu SIP. Mimo obvyklých vlastností telefonní služby nabízí služba i vlastnosti virtuálních pobočkových ústředen pro klienty s vhodným koncovým zařízením. Ceny zařízení pro SIP telefonii jsou již blízké ceně standardních telefonních přístrojů, přitom poskytují srovnatelnou kvalitu hovoru a vyšší komfort obsluhy. SIP je dnes podporován jednak samostatnými přístroji (SIP telefon), adaptery k analogovému telefonu (SIP brána) nebo softwarovým řešením na PC, k dispozici jsou i bezdrátové telefony s podporou SIP.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.