Aktuality -> IT společnost - Včera - redakce

DIA uspořádala pro zástupce veřejného sektoru odborný workshop zaměřený na využití AI

DIA1Digitální a informační agentura (DIA) uspořádala odborný workshop zaměřený na využití umělé inteligence (AI) ve veřejné správě. Akce byla určena především zástupcům veřejného sektoru a nabídla prostor pro sdílení praktických zkušeností, inspirativních příkladů a návrhů konkrétních řešení. Workshop ukázal velký zájem pracovníků veřejné správy o problematiku AI a potenciál této technologie pro další digitální rozvoj Česka.



Navzdory častým tvrzením o pomalejší adaptaci nových technologií ve veřejné správě se ukazuje, že zájem o inovace je značný. Cílem workshopu bylo poskytnout účastníkům přehled o možnostech využití AI v konkrétních agendách a podpořit diskuzi o efektivitě a proveditelnosti navrhovaných řešení.

DIA2
 
Program zahrnoval praktické ukázky, tematické prezentace a závěrečnou workshopovou část, v níž účastníci v menších skupinách navrhovali teoretická řešení a hodnotili jejich přínos pro veřejnou správu. Výsledkem byla řada podnětných návrhů, které mohou sloužit jako základ pro další rozvoj digitálních služeb.
 
DIA3
 
Na přípravě a realizaci workshopu se podílela řada odborníků, partnerských firem a organizací. Společnost Adastra pomohla s organizací a odborným vedením workshopu, na kterém mimo jiné vystoupili Jindřich Pospíšil z společnosti Microsoft, Tomáš Zrubecký ze společnosti Talentpilot, Michal Jakobov z ČVUT. Za DIA se na programu workshopu podíleli Martin Mesršmídi, Adam Jareš a Denisa Škantová. Moderátorské role se zhostil Daniel Vaculík.
 
Foto: Jakub Palata, DIA

 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Spolehlivá kontrola kvality bez vysokých nákladů

Main_KV_first_image___k___vodu-PR.jpgPokud pracujete ve výrobním provozu nebo řídíte inženýrské operace, jistě znáte typické současné výzvy: přísnější tolerance, kratší dodací lhůty a stále složitější díly. Jenže kontrola jakosti už tomuto tempu mnohdy nestačí. Ruční nástroje, zastaralé 3D skenery a pracovní postupy závislé na zkušených operátorech brzdí produktivitu a rozvoj v průmyslu.