facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 14. 3. 2018

DevCom má novu posilu

Vedoucím oddělení obchodu a marketingu ve společnosti DevCom, výrobce a vývojáře v oblasti automobilové diagnostiky, leteckých přístrojů a průmyslových systémů, byl jmenován Petr Bärtl, který bude řídit regionální i mezinárodní obchod. Ve své nové roli bude Petr Bärtl rozvíjet intenzivní spolupráci napříč regionem střední a východní Evropy a rozšiřovat pole působnosti společnosti i ve světě. Má více než 10 let zkušeností v oboru Business/Public Affairs a Development z GCI Praha, Hill and Knowlton ČR a H+K Strategies, mluví plynule několika světovýmy jazyky a má bohaté zkušenosti z podnikání v zahraničí.



„V Současné době jsme spokojeni s rozvojem segmentu automobilové diagnostiky a letectví, a to hlavně díky novým zakázkám a vývoji produktů ze zahraničí,“ prohlásil jednatel společnosti Ing. Luboš Jelínek a dodal, že posílení oddělení mezinárodního obchodu a marketingu přinese společnosti DevCom s. r. o. další expanzi.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.