Democentrum HP otevřeno

Zaměřeno na tiskové a zobracovací technologie

BB Centrum Praha, budova BetaSpolečnost Hewlett-Packard oznamuje otevření nového Demo centra HP zaměřené na tiskové a zobrazovací technologie. Demo centrum HP je v 9. patře budovy Beta, BB Centrum, Vyskočilova 1481/4, Praha 4 (naproti budově Eurotelu). Nové democentrum vzniklo ve spolupráci společností HP a DNS. Navazuje na 6 let trvající historii democentra velkoformátového tisku, které po celou dobu svojí existence přinášelo velkou obchodní výhodu partnerům HP a pomáhalo předvádět tiskárny nejen jako samostatná zařízení, ale především jako součást komplexního řešení pro zákazníky.

Demo centrum HP je určeno pro prezentaci tiskáren HP koncovým uživatelům ve spolupráci Část vybavení democentra s obchodními partnery HP. Rozsah prezentací začíná u zkušebních a ukázkových výtisků, pokračuje prezentacemi tisku z aplikací nebo RIPů a končí u demonstrace komplexního systému pro inteligentní tisk nebo správu dokumentů. Demo centrum HP je vybaveno kompletní řadou tiskáren a multifunkčních zařízení pro kancelářský tisk, malonákladový tisk a velkoformátový tisk. Součástí democentra jsou i softwarové aplikace, které přímo souvisí s problematikou tisku – tiskové RIPy, systémy pro správu barev, systémy pro správu dokumentů apod. Vše je vzájemně propojené, takže je možné prezentovat plně funkční instalaci tak, jak vypadá v každodenní praxi a funkcionalitě.

http://www.democentrumhp.cz/


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.