Aktuality -> IT Business - 19. 5. 2014

Deloitte se stal implementačním partnerem společnosti Hybris software

Deloitte se stal globálním implementačním partnerem společnosti Hybris software, patřící pod SAP. Společně budou nyní nabízet systém pro zapojení zákazníků a pro spolupráci v modelu B2B, a to na nejvyšší možné úrovni.



„Společnost Deloitte vychází z tříleté zkušenosti s implementací softwaru hybris. Formální stvrzení spolupráce společnosti Deloitte se SAP hybris přinese klientům nejen dostupnost díky celosvětové přítomnosti Deloitte, ale také možnost využití jejích schopností v oblasti studiových návrhů a oborových znalostí na poli B2B a B2C vztahů,“ uvedl Petr Viktora, partner v oddělení ICT poradenství společnosti Deloitte.

 

Podepsaná dohoda formálně navazuje na spolupráci na proběhlých implementačních projektech v České republice a střední Evropě, odkazuje na projekty s globální působností expertů Deloitte a prohlubuje začlenění České republiky do globální sítě Deloitte Digital. „V budoucnosti směřujeme k dobudování kompetenčního centra pro celý region střední Evropy,“ dodal Viktora.

 

„Elektronické obchodování je motorem ekonomiky, díky akvizici společnosti hybris můžeme našim zákazníkům nabídnout to nejlepší e-commerce řešení, které je v současnosti dostupné,“ komentoval partnerství Roman Knap, generální ředitel SAP ČR. „Deloitte je pro nás zárukou, že zákazníci dostanou i podpůrné služby na vysoké úrovni,“ dodal.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.