facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 19. 5. 2014

Deloitte se stal implementačním partnerem společnosti Hybris software

Deloitte se stal globálním implementačním partnerem společnosti Hybris software, patřící pod SAP. Společně budou nyní nabízet systém pro zapojení zákazníků a pro spolupráci v modelu B2B, a to na nejvyšší možné úrovni.



„Společnost Deloitte vychází z tříleté zkušenosti s implementací softwaru hybris. Formální stvrzení spolupráce společnosti Deloitte se SAP hybris přinese klientům nejen dostupnost díky celosvětové přítomnosti Deloitte, ale také možnost využití jejích schopností v oblasti studiových návrhů a oborových znalostí na poli B2B a B2C vztahů,“ uvedl Petr Viktora, partner v oddělení ICT poradenství společnosti Deloitte.

 

Podepsaná dohoda formálně navazuje na spolupráci na proběhlých implementačních projektech v České republice a střední Evropě, odkazuje na projekty s globální působností expertů Deloitte a prohlubuje začlenění České republiky do globální sítě Deloitte Digital. „V budoucnosti směřujeme k dobudování kompetenčního centra pro celý region střední Evropy,“ dodal Viktora.

 

„Elektronické obchodování je motorem ekonomiky, díky akvizici společnosti hybris můžeme našim zákazníkům nabídnout to nejlepší e-commerce řešení, které je v současnosti dostupné,“ komentoval partnerství Roman Knap, generální ředitel SAP ČR. „Deloitte je pro nás zárukou, že zákazníci dostanou i podpůrné služby na vysoké úrovni,“ dodal.


 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.