facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 20. 11. 2007

Dell dokončil akvizici ASAP Software

Společnost Dell oznámila, že dokončila akvizici společnosti ASAP Software, poskytovatele softwarových řešení a licenčních služeb a bývalou dceřinou společnost firmy Corporate Express. Akvizice pomůže zjednodušit informační technologie, neboť se propojí oblast působnosti společnosti Dell jako dodavatele komerčních technologií a služeb, a odborné know how společnosti ASAP v oblasti softwarových licencí a správy aktiv. Společnost Dell obohacuje svou činnost v oblasti softwaru o know how společnosti ASAP týkající se správy licencí, nákupu, obnovy a dodržování pravidel pro užívání software. Akvizice společnosti ASAP je dalším krokem v dlouhodobém úsilí společnosti Dell, zaměřeném na zjednodušení IT služeb pro zákazníky. Společnost ASAP poskytuje výrobky a služby, které pomáhají společnostem a státním institucím vyhodnocovat, získávat a spravovat aktiva v oblasti IT. Její dceřiná společnost, License Technologies Group, se specializuje na poskytování licencí a služby v oblasti e commerce pro vydavatele softwaru a jejich partnery.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.