facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 19. 5. 2016

Dell a Aerohive nabízejí společné řešení pro správu datových center

Dell, AerohiveSpolečnost Dell představila nové možnosti pro správu kabelové i bezdrátové infrastruktury v datových centrech a velkých areálech. Součástí řešení je také nový cloudový nástroj HiveManager NG od Aerohive.



Dell integroval své switche N-series do řešení HiveManager NG pro jednotnou správu cloudového prostředí, které sjednocuje správu kabelové i bezdrátové infrastruktury do jediné konzole. Uživatelské prostředí HiveManager NG, které lze přizpůsobit vlastním potřebám, nabízí vytvoření přehledu mezi všemi zařízeními Dell a Aerohive včetně aplikací, uživatelů, správy zásad a stavu portů na switchi. Infrastrukturu postavenou na těchto zařízeních je možné jednoduše přizpůsobovat pro organizace, které využívají privátní, veřejný nebo nějakou formu hybridního cloudu. Toto řešení navíc výrazně zjednodušuje přístup koncových uživatelů do sítě.

Dell Networking N-series family

Dell navíc rozšiřuje podporu pro zákazníky síťových řešení Dell o služby ProSupport a technologii SupportAssist. Ta umožňuje prediktivní odhalování potenciálních problémů, takže ty je možné odstranit předtím, než by reálně ovlivnily funkčnost a výkon zařízení.

Dell Aerohive HiveManager NG-GUI

„Softwarově definovaný cloud je v této době standard, který formuje odvětví IT. Nové síťové řešení od Dell Networking uživatelům zajistí spolehlivou architekturu, která naplňuje myšlenku otevřené a efektivní platformy. Takové řešení připraví datacentra, ale i veřejné, či soukromé cloudy na budoucnost,“ říká Ondřej Bačina, Enterprise Solution Marketing Manager v Dellu.
 


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.