Aktuality -> IT Business - 23. 11. 2016

DC Concept se stal majoritním vlastníkem BM Servisu

DC ConceptČeská společnost DC Concept, která vyvíjí informační systém QI, oznámila kapitálový vstup do jihočeské společnosti BM Servis. DC Concept tak nyní ve firmě, která vyrábí a dodává informační systém Bílý motýl, vlastní 51% majetkový podíl. Cílem transakce, která byla smluvně uzavřena na začátku listopadu, je propojit vývojové týmy a zkušenosti obou společností za účelem urychlení vývoje nové generace systému QI.



„V nejbližší budoucnosti se chceme ještě více zaměřit na efektivitu podnikových procesů, na které se přímo specializuje právě BM Servis. Proto jsme se rozhodli s ním uzavřít strategické partnerství,“ vysvětluje důvody Jiří Melzer, předseda představenstva DC Concept a dodává, že od spolupráce si slibuje především propojení nosných myšlenek, na kterých jsou oba systémy postaveny, a jejich využití při vývoji nové generace produktu QI.

Pracovníci BM Servisu se budou nově podílet na vývoji nové generace produktu QI, ale současně s tím bude společnost i nadále vyvíjet a podporovat vlastní procesní informační systém Bílý Motýl. BM Servis se také stane implementačním partnerem pro jižní Čechy, kde bude systém QI nabízet a dodávat novým zákazníkům.

„Věřím, že díky spolupráci s DC Concept dokážeme naše know-how v oblasti procesního řízení uplatnit na širším trhu a jako nový implementační partner systému QI získáme řadu nových zákazníků.“ vysvětluje Jaroslav Janda, jednatel společnosti BM Servis.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.