facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 12. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

David Kolenatý povýšil v rámci české pobočky Dell Technologies

David KolenatýNovým Corporate Sales Managerem české pobo­čky Dell Tech­nol­o­gies byl jmenován David Kolenatý. Ve spo­leč­nos­ti od roku 2018 působil jako Advisory Sales Engineer. Na nové pozici je jeho cílem vést a roz­ví­jet obchod­ní tým Cor­po­rate, spe­cia­li­zo­va­ný na přímý prodej produktů a řešení zákazníkům.



David Kolenatý má za sebou kariéru v oblasti informačních technologií a datových center. Pracoval pro společnosti jako ANECT a.s., Cisco a IBM. Více než dvacet let zkušeností mu zajišťuje odborný pohled na oblast prodeje a správy úložišť. Na pozici nahradí Ondřeje Kociána, který ze společnosti Dell Technologies odchází.

Roman Cabálek, Country Manager společnosti Dell Technologies, dodává: „Jsem potěšen, že se David stal Corporate Sales Managerem naší české pobočky. Je to skvělý odborník s hlubokými znalostmi našich produktů a řešení a vynikajícími dovednostmi v oblasti vedení a motivace týmu. Věřím, že pod jeho vedením dosáhneme dalšího růstu a posílení naší pozice na trhu.“


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.